72 adet akşam yemeği set lüks otel seramik sofra, porselen yemek setleri

1000 Set/Sets per Week ceramic dinner table set
Paketleme & Kargo
Paketleme Detayları
Seramik yemeği masa seti güvenli ambalaj veya isteğinize göre
Liman
Shenzhen port, China
Tedarik Süresi: :
7 days after payment
Ürün açıklaması

72 adet yemek takımı lüks otel seramik sofra seti, porselen sofra setleri

Porselen yemek takımı

1. biz çin lider porselen yemek takımı ürün üreticisi.

Sevkiyat öncesi 2.100% QC muayene.

3. rekabetçi fiyat ile en iyi kalite ve en iyi hizmeti.

4. sizin memnuniyetiniz bizim peşinde. Bizim ürün hakkında herhangi bir soru varsa, nakliye, paket vb. Pls bizimle irtibata geçmekten çekinmeyin. Sorunları çözmek için elimizden geleni yapacağız.

5. biz satış sonrası servis ve teknik destek en iyi sunabilir. Operasyon veya teknoloji sorunları için herhangi bir sorunuz varsa, size 24 saat içinde cevap vereceğiz.

Özellikleri
Ürünleri göster
Ürünler sergi
Şirket profili

Firmamız Taoyangzi yıllardır seramik ürünler yılında uzmanlaşmıştır. 2009 yılından beri seramik endüstrisinde çalıştık. Çin'de uzun vadeli bir gelişmeye ve küresel tüketicilere hizmet etmeye kendimizi adadık. Işimizin gelişmesiyle, bu yıl yurtdışı işlerini genişletmeye başlıyoruz. Başlıca ürünlerimiz seramik kupalar, seramik çorba tencereleri, seramik plakalar, seramik kaseler vb. Ürün tasarımı, kalıp, üretim ve satışta eksiksiz ve bilimsel bir yönetim sistemimiz var. Ürün kalitesini ve satış sonrası hizmeti garanti ederek sosyal kamudan tanıma aldık. Tüketicilere daha iyi hizmet her zaman takip ettiğimiz ilkedir. Biz iş müzakere ve rehberlik etmek için firmamız ziyaret etmek için tüm dünyada iş arkadaşlar edilir.

Paketleme ve teslimat

Özel ambalaj

Paket

Yükleme ve teslimat

Bizim hizmet

Hizmetlerimiz

-Soruşturma 24 saat içinde cevap verilecektir.

-Deneyimli personel size profesyonel öneriler verebilir.

-Size yüksek kaliteli ürünler ve zamanında teslimat sağlıyoruz.

-Biz tam ve iyi satış sonrası hizmet sunuyoruz.

-Çiçek aranjmanı için yeni tasarım noel kapalı dekor şeffaf cam vazo

Beğeneceğiniz
Tam olarak istediğiniz gibi değil mi? 1 talep, birden çok teklif Teklifleri Şimdi Al >>

Diğer kategorilerdeki benzer ürünler:

Bu Ürünler veya Tedarikçiler Sonuçları, dil çeviri aracıyla size kolaylık olması için otomatik olarak çevrilmiştir. Çeviri sonuçları ile ilgili herhangi bir sorunla karşılaşırsanız önerilerinizi bekliyoruz.
İngilizce dışında, bu sayfada gösterilen dillerdeki tüm ürün ve tedarikçi bilgileri, dil çeviri aracıyla otomatik olarak çevrilenwww.alibaba.com bilgileridir. Otomatik çevirinin kalitesiyle ilgili sorunuz veya öneriniz varsa lütfen english.trans@service.alibaba.com adresinden bize e-posta gönderin. Çeviri, teknik araçlar vasıtasıyla tamamlanan tamamen otomatik bir işlemdir. Alibaba.com çeviriye müdahale etmemektedir ve çeviri ve ürün listelerin içeriği hakkında bilgisi veya kontrolü yoktur. Alibaba.com ve bağlı kuruluşları, otomatik olarak çevrilmiş herhangi bir bilgi nedeniyle herhangi bir şekilde ortaya çıkan veya bu bilgilere dayanan ya da dil çeviri aracının herhangi bir teknik hatasından kaynaklanan herhangi bir kayıp için açık veya zımni herhangi bir garanti ve yükümlülüğü açıkça reddeder.